Control Systems and Computers, N5-6, 2021, Стаття 8
https://doi.org/10.15407/csc.2021.05-06.072
Бодик О.П. Платформа MOODLE як інструмент реалізації дистанційного навчання у процесі підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Control Systems and Computers. 2021. № 5-6. С. 72-87.
УДК 378.018.43:811
О.П. БОДИК, кандидат філолологічних наук, доцент, доцент кафедри англійської філології, Маріупольський державний університет, 87500, м. Маріуполь, просп. Будівельників, 129а, Україна, ostapb74@gmail.com
ПЛАТФОРМА MOODLE ЯК ІНСТРУМЕНТ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Проаналізованоможливості системи дистанційного навчання Moodleпід час підготовки майбутніх учителів іноземних мову Маріупольському державному університеті,структуру та принципи роботи з дистанційним курсом у системі Moodle. Описано засоби створення дистанційний курсу, їх найважливіші переваги, що забезпечують досягнення програмних результатів навчання здобувачів вищої освіти. Визначено етапи організації роботи викладача, які необхідні для продуктивної майбутньої роботи в системі Moodle.
Завантажити повний текст в PDF (українською).
Ключові слова: системи управління навчанням, дистанційне навчання, заклади вищої освіти, дистанційний курс, інструменти та засоби системи Moodle, майбутні вчителі іноземних мов, організація роботи викладача, використання дистанційних технологій, навчальний контент.
Надійшла 12.09.2021